Klacht GLS : geen niet thuis bericht ontvangen

Klachtnummer
# 690791
Gebruiker
yourdaddy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

via 123 accu een accu voor de auto bestelt,
ik zie dat er om 10:36 is aangebeld maar heb geen niet thuis bericht ontvangen
ook geen mail, dus het pakket is voor mij niet te tracken
zelfs de verzender kan het niet tracken en me geen nr geven die ik moet bellen voor een oplossing

oplossing is het pakket nogmaals aanbieden of mij een code geven zodat ik zelf kan kiezen

lees veel negatieve ervaringen over gls, zou hier toch eens serieus naar kijken hoe dit kan (heeft dit te maken d

Gewenste oplossing

oplossing is het pakket nogmaals aanbieden of mij een code geven zodat ik zelf kan kiezen

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen