Klacht GLS : GLS Bezorger vervalst handtekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 611010
Gebruiker
E. Heirbaut
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De GLS bezorger heeft een pakket onbewaakt voor mijn deur achtergelaten zonder mijn toestemming en mijn handtekening vervalst voor ontvangst van het pakket.

Gewenste oplossing

- de betreffende bezorger op staande voet ontslaan
- borgen dat dit niet meer gebeurt
- mij de persoonsgegevens van de bezorger verstrekken voor aangifte bij de politie

Bijlagen

Geboden oplossing
Ik zie nog geen enkele concrete maatregel om te borgen dat dit niet meer gebeurt. Niet alleen deze site, maar ook TrustPilot staat vol van soortgelijke voorvallen. Het is dus geen incident maar dit gaat structureel mis bij GLS. Kom met echte acties, bewijzen dat er effectief iets ondernomen wordt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen