Klacht GLS : GLS gijzelt mijn pakket mijn pakket al meer als een maand.

Klachtnummer
# 460753
Gebruiker
J. Uhl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

GLS wil mijn pakket niet bezorgen omdat het 240 cm lang is. Volgens hun bezorgen ze maar tot 200 cm. Het vreemde is dat ze eenzelfde pakket drie weken geleden wel bezorgd hebben. Veelvuldig contact gehad via mail en telefoon maar ze denken niet mee en blijven star. Pakket is inmiddels weer naar Duitsland terug gestuurd en weer terug naar Utrecht. Willen het niet bezorgen. Gevraagd of het om extra geld gaat wat ik dan zelf wel wil betalen maar daar krijg ik geen antwoord op. Nu is het pakket weer retour gestuurd naar Duitsland. En dat kost allemaal niks. Onbegrijpelijk dat een pakket dienst dit mag en kan doen. Mijn pakket wordt dus door hub gegijzeld en dit al voor meer als een maand.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon heel simpel mijn pakket hebben, meer niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen