Klacht GLS : gls hoofdpijn verkeerd bezorgt mij pakket in rotterdam ik ben denhaag

Klachtnummer
# 526858
Gebruiker
man
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ze hebben verkeerde volg nrs en pakketje in brieven bus gedaan sjo net met mij naam erop en mij dure trui amiri hebbeze afgeleeverd aan een anders mogool in rotterram fout van hun en van afzender en gls sticker is over orignele sticker met adres geplakt mensen van wish stuur aub nooit meer mij spullen via gls

De oplossing

me pakket super snel op haalt en breng naar denhaag of het bedrag aan mij betaalt 66 euro dan ken ik die winkel betalen heb verkeerde pakketje binen kijk foto ze hebben verkeerde tracking nr van iemand anders gezet die in rotterdam woont kijk aanvulde trackings dat is van mij en hier zte ik van die persoon die nu geniet van mi jdure trui hier is die tracking nr van foutieve pakketje wat ik heb gehad wat niet van mij is en het pakketje nrs van fout van wish en gls

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen