Klacht GLS : gls hoofdpijn verkeerd bezorgt mij pakket in rotterdam ik ben denhaag

man

ze hebben verkeerde volg nrs en pakketje in brieven bus gedaan sjo net met mij naam erop en mij dure trui amiri hebbeze afgeleeverd aan een anders mogool in rotterram fout van hun en van afzender en gls sticker is over orignele sticker met adres geplakt mensen van wish stuur aub nooit meer mij spullen via gls

me pakket super snel op haalt en breng naar denhaag of het bedrag aan mij betaalt 66 euro dan ken ik die winkel betalen heb verkeerde pakketje binen kijk foto ze hebben verkeerde tracking nr van iemand anders gezet die in rotterdam woont kijk aanvulde trackings dat is van mij en hier zte ik van die persoon die nu geniet van mi jdure trui hier is die tracking nr van foutieve pakketje wat ik heb gehad wat niet van mij is en het pakketje nrs van fout van wish en gls

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GLS ?