Klacht GLS : GLS neemt hun verantwoordelijkheid niet

Klachtnummer
# 457555
Gebruiker
familie-Link
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij alieexpress maar heb dit pakket
nooit ontvangen. GLS heeft bewijs dat er getekend is voor ontvangst, en de chauffeur wist 100% zeker dat die het pakket bij de buren had afgeleverd. De bewuste chauffeur was hier vandaag aan de dwur op verzoek van GLS zelf. En de chauffeur zegt zelf dat die dat echt niet meer weet of die het pakket wel of niet heeft bezorgd en al helemaal niet bij wie.

Gewenste oplossing

Dat hun gewoon de kosten op zich gaan nemen omdat het hun verantwoordelijkheid is dat het pakket bij de ontvanger word afgeleverd. En dat is niet het geval ja ze hebben een of andere vreemde handtekening die nooit door mij is gezet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen