Klacht GLS : Intimidatie door postbezorgers.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541434
Gebruiker
ConsumentP
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Intimidatie door post/pakketbezorgers.

11 juni 2021 omstreeks 16:50

Hedenmiddag hoorde ik keiharde muziek voor mijn voordeur.
Ik had hieraan geen aandacht besteed maar even later werd er aan mijn deur gebeld door een kleine jongen met een pakketje in zijn hand.
Hij zei heel brutaal "Pakketje voor jou! ". (De keiharde muziek kwam nog steeds uit het witte busje met op de linker achterdeur een sticker met een rood hart).
Ik zeg "Ik verwacht geen pakket" en vroeg "Is het voor de buren"?
en "Ik heb geen tijd om een pakketje aan te nemen". Allemaal heel netjes en beleefd.
Even later komt een andere (eveneens Marokkaans uiterlijk), iets wat oudere jongen ook erbij.
Het jongetje had hem erbij geroepen.
Hij riep ook heel brutaal "waarom wil jij geen pakket aannemen!".
Het was allemaal heel intimiderend geroep.
Hij zei : "Maak die deur open".
De ouder oudere jongen stak zijn middelvinger op, ze gingen niet weg.
Ik pakte toen mijn camera want ze bleven voor mijn deur staan roepen.
De oudere jongen zag dat ik foto's maakte en stak meerdere malen zijn middelvinger op.
"Ja, maak maar foto's", We weten je te vinden. Ze dropen af maar bleven mijn woning in de gaten houden.
Ongelofelijk zo brutaal en dreigen met negatieve gevolgen voor mij. Ik heb die politie gebeld en aangifte gedaan, het is vastgelegd.

Zojuist heb ik GLS gebeld (op het shirt van je oudere jongen stond het logo).
Mij werd verteld dat ik dit via dit formulier via internet kon melden en dat de jongens erop aangesproken zouden worden.
Aanspreken is mijns inziens niet voldoende. Het is tuig. Dat een bedrijf als GLS dit soort types in dienst heeft is godsgruwelijk fout. Ik moest voor dit gesprek trouwens nog een Euro betalen plus mijn gewoonlijke belkosten.

Via dit formulier kan ik niet de door mij gemaakte foto's doorsturen maar de mevrouw vertelde mij dat ik hiervoor dit mailadres kan gebruiken : klantenservice@gls-netherlands.com

Excuses maken is in dit geval niet voldoende want het komt te laat. Het leed is al geschied en wat schiet ik ermee op. De volgende keer doen ze het weer.

P.S. Op de foto is te zien dat hij meerdere malen zijn middelvinger naar mij opsteekt.

Gewenste oplossing

Zoals gezegd. Excuses maken heeft geen zin, het is de mentaliteit en die kun je niet veranderen.
Geboden oplossing
Excuses aanbieden heeft weinig zin. GLS moet mij vergoeden voor de geleden materiële schade en immateriële schade.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen