Klacht GLS : Jullie komen je afspraken niet na!
Details
Klacht
Ik zou tussen 12:30-15:45 mijn pakket krijgen. NB de hele middag letterlijk op gewacht, had meerdere afspraken verzet na 15:45 uur. Ben uiteindelijk om 16:30 weg gegaan omdat ik ook geen bericht kreeg wanneer het wel bezorgd zou worden. Uiteindelijk stonden jullie om 16:40 voor de deur en natuurlijk kan ik het nu pas maandag ZELF op gaan halen door jullie fout terwijl ik er het weekend op gerekend heb. Ben woest!!!! Alsof ik altijd maar tijd heb?!!Zo zonde van mijn tijd en irritatie. Dit is niet de 1ste keer. Jullie zijn een slecht bedrijf en nooit geven jullie excuses. Bedankt voor het verzieken van mijn dag wederom.!!!
Gewenste oplossing
Excuses zou wel eens een keer op zijn plaats zijnDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.