Opgelost door GLS : Niet afgeleverd, wel een mail onvagen waarin beweerd wordt dat 't wel is afgeleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 522890
Gebruiker
Bagger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de mail krijg ik bericht dat mijn pakket is afgeleverd door GLS. Dat is niet het geval en ik was gewoon thuis

De oplossing

Pakket bezorgen. Pakket is niet bij mij afgeleverd, terwijl ik een mail krijg waarin staat dat 't wél is afgeleverd. Ik was thuis en liep continu naar 't raam

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bagger
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf waarvan ik een pakket zou ontvangen had per ongeluk mijn mailadres in een verzending voor en naar een andere klant gezet. De mail en de track en tracé van GLS ging dus niet om het pakketje van mij, maar van een andere klant. Een paar dagen later ontving ik 't pakket wel.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen