Klacht GLS : niet getekend

Klachtnummer
# 542196
Gebruiker
Daan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GLS claimt dat ik hetekend heb voor een pakketontvangst dat niet zo is. Chauffeur heeft getekend, maar in systeem staat dat ik getekend zou hebben.

De oplossing

Eerlijk invullen wie er getekend heeft zodat klant bij niet leveren sterker in de schoenen staat. Je tekent nl voor ontvangst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen