Klacht GLS : Pakket niet ontvangen.

Klachtnummer
# 454315
Gebruiker
Ferd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik was vorige vrijdag wel thuis maar heb geen pakket ontvangen. Er was geen notitie in de post en dus kan ik geen tweede bezorgpoging kiezen.
Kan men een tweede bezorgpoging doen bij voorkeur eind van de middag vandaag maandag 15 juni? Het gaat om boeken van mijn uitgever in een uitgave in eigen beheer met een waarde van ruim 400 euro. Ik heb zwakke benen en ben niet in staat het pakket bij een afhaalpunt op te halen.

De oplossing

Graag het pakket eind van de middag op maandag 15 juni leveren. Ik heb zwakke benen dus het kan een halve minuut duren voordat ik bij de intercom ben. Het pakket a.u.b. niet bij de buren afleveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen