Klacht GLS : pakket word niet bezorgd telefoon word niet opgenomen

Anoniem

Mijn bericht van do-15-04-2021 via het contact formulier:

Ik zou vandaag mijn pakketje ontvangen. Volgens de track en trace was het niet mogelijk mijn pakket te ontvangen, waarom stond er niet bij. Dit terwijl er wel gewoon iemand thuis was de hele dag en er vandaag niet gebeld is.

In de brievenbus ligt er ook geen briefje dat er niemand thuis was.

Nu ik kijk op de track en trace kan het nummer niet worden gevonden???

Graag zo snel mogelijk met mij contact opnemen hierover.

Track en trace nummer *********
GLS Aflevercode: ****
Pakketnummer: **************

Mijn klacht op de GLS website van gisteren vrijdag-16-04-2021
Tot op heden heb ik helaas niets van jullie vernomen.
Vanmorgen kreeg ik weer een bericht dat mijn bestelling vandaag bezorgd word. Om 13:10 kreeg ik een mail dat er geprobeerd is te bezorgen maar dat er niemand niet thuis was. Dit is gewoon een keiharde leugen! Mijn vrouw was gewoon thuis en er is gewoon niet gebeld! In de brievenbus lag er een papiertje met een code waarmee ik een nieuwe afspraak kon plannen. Ik heb jullie gebeld, 1 euro per gesprek, ik stond een uur te bellen maar er werd gewoon niet opgenomen!!!! Wat een slecht bedrijf, wat een slechte service, jullie zouden je moeten schamen!!!

Mijn gewenste oplossing is:
- mijn pakket zo snel mogelijk bezorgen
- mijn verzendkosten terug
- mijn telefoonkosten terug
- jullie medewerkers die de telefoon niet opnemen ontslaan
- jullie medewerker die zijn pakketjes niet bezorgd en zomaar briefje niet thuis in de brievenbus doet ontslaan
- een oprechte excuses

Helaas heb ik mijn pakket vandaag nog steeds niet binnen, gisteren een afspraak op de website gemaakt omdat er aan de telefoon niet werd opgenomen. De eerste afspraak die ik kon maken was maandag. Moet dus weer wachten.

Mijn gewenste oplossing is:
- mijn pakket zo snel mogelijk bezorgen
- mijn verzendkosten terug
- mijn telefoonkosten terug
- jullie medewerkers die de telefoon niet opnemen ontslaan
- een oprechte excuses

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GLS ?