Klacht GLS : Pakket wordt niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 690934
Gebruiker
shatis
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket wordt niet bezorgd, ook al heb je een neerzet toestemming gegeven. Niet thuis bericht wordt ook niet achter gelaten. Klantenservice is niet bereibaar voor klanten, niet per telefoon, e-mail of chat. Kortom er is gen klanten service bij dit bedrijf. Vandaag was de 2de aflever poging niet gelukt. Vraag me af of de bezorger wel gekomen is,. Zelfs met nnerzet toestemming beide kerten, krijgt de bezorger t niet voor elkaar t pakket te bezorgen.

Gewenste oplossing

laat ze het pakket bezorgen zoals is gevraagd.
Geboden oplossing
Vervelend als je als invalide zelf je pakketpost moet ophalen ipv dat t netjes conform afspraak bezorgd wordt en op de aangegeven plek wordt neergezet, ondanks meerdere klachten en aanwijzingen te hebben doorgegeven. Respectloos naar de klant en verbaasd dat de leverancier met zo'n partij zaken doet. Gelukkig zijn er nog andere leveranciers die met betere transport bedrijven samenwerken. Helaas voor deze levarancier, waarschijnlijk de laatse x dat ik er iets koop, tenzij ze van bezorger veranderen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen