Klacht GLS : Pakket wordt niet geleverd, GLS onbereikbaar

Klachtnummer
# 522728
Gebruiker
EvRS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GLS heeft slechts 1 manier om met hen in contact te komen: een informatienummer van €1,- per gesprek. Echter, na het invoeren van mijn (juiste) postcode wordt de verbinding telkens automatisch verbroken. Het is onmogelijk om met ze in contact te komen. Ondertussen staat mijn pakket volgens de track & trace code al 11 dagen op status 'Aangekomen in de regio'.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf direct contact met mij opneemt en me laat weten wanneer mijn pakket eindelijk geleverd gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen