Klacht GLS : Schadeclaim is na een maand nog niet afgehandeld.

Klachtnummer
# 561356
Gebruiker
marchartman2017
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een pakket ( een Audioversterker) verstuurd via GLS kwam beschadigd aan bij ontvanger.
Aan de hand van de foto's was duidelijk te zien dat ze er onzorgvuldig mee om zijn gegaan.
Ontvanger wilde de beschadigde versterker niet meer hebben, dus blijf ik met de de schade zitten. Ik heb een schadeclaim ingediend bij GLS, waar ik voor het eerst hoorde dat je 50 euro eigen risico had. Inmiddels zijn we een maand verder , heb ik tussentijds gevraagd wat de status was. Waarop ik kort antwoord kreeg , mijn recente verzoek werd helemaal genegeerd. Dit koste mijn de verzendkosten en zoals gezegd ging de transactie niet door. Dit alles door toedoen van GLS, die me nu aan het lijntje houdt.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de verantwoording op zich nemen, zij hebben immers het pakket beschadigd. Ik wil schadeloos gesteld worden.
Die 50 euro eigen risico is al erg genoeg, dit wordt niet verteld wanneer je een pakket wilt verzenden en vraagt of het verzekerd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen