Klacht GLS : Schadeclaim is na een maand nog niet afgehandeld.

marchartman2017

Een pakket ( een Audioversterker) verstuurd via GLS kwam beschadigd aan bij ontvanger.
Aan de hand van de foto's was duidelijk te zien dat ze er onzorgvuldig mee om zijn gegaan.
Ontvanger wilde de beschadigde versterker niet meer hebben, dus blijf ik met de de schade zitten. Ik heb een schadeclaim ingediend bij GLS, waar ik voor het eerst hoorde dat je 50 euro eigen risico had. Inmiddels zijn we een maand verder , heb ik tussentijds gevraagd wat de status was. Waarop ik kort antwoord kreeg , mijn recente verzoek werd helemaal genegeerd. Dit koste mijn de verzendkosten en zoals gezegd ging de transactie niet door. Dit alles door toedoen van GLS, die me nu aan het lijntje houdt.

Ik wil dat ze de verantwoording op zich nemen, zij hebben immers het pakket beschadigd. Ik wil schadeloos gesteld worden.
Die 50 euro eigen risico is al erg genoeg, dit wordt niet verteld wanneer je een pakket wilt verzenden en vraagt of het verzekerd is.

GLS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over GLS ?