Klacht GLS : Slechte bezorgers die het zich te makkelijk maken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 638815
Gebruiker
PaarseMahonie#950
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren zou er en pakketje komen wordt netjes bij mij aangebeld dus open de deur beneden tot mijn verbazing zie ik geen bezorger komen moet nu bij mijn buren gaan kijken op 104 of mijn pakketje daar is ik woon op 232 en was gewoon thuis is nu al de tweede keer eerste keer wordt pakketje in de lift gelegd vindt dit een hele slechte service en zou dus zelf nooit een pakje door jullie laten bezorgen

Gewenste oplossing

Ik niet meer ze mogen bij mij niet meer aan de deur komen om te bezorgen
Geboden oplossing
Slecht moet zelf opzoek naar pakket dat niet te vinden is was wel thuis maar ergens anders afgeleverd mag zelf uitzoeken waar het is gebleven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen