Klacht GLS : Slechte service.

Klachtnummer
# 529048
Gebruiker
Deud.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een iets gekocht via internet in Engeland , en wacht nu al bijna 60 dagen op mijn pakket nu blijkt dus na info het pakket nummer van het pakket uit Engeland gebruikt te zijn op een ander pakket nu weten ze niet waar mijn pakket cq bestelling uit Engeland is gebleven want nu zeggen ze het pakket is aangehaald cq afgeleverd. Ik vindt het zeer triest dat ze op klanten service niet eens weten wat ze daar nou mee aanmoeten.

De oplossing

Het pakket opzoekt onder het Engels pakket nummer zoals die hier in Nederland is binnen gekomen misschien dat ze dan alsnog het pakket kunnen traceren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen