Opgelost door GLS : Thuis en toch een niet thuiskaart in de bus, ra ra ra waar zit de deurbel.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 651617
Gebruiker
N40PE
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Thuis gebleven om pakket aan te nemen, maar toch lag er ineens een niet thuis kaart in de bus. Hallo, waarom blijf je dan thuis?? Ik weet het antwoord, ze weten niet hoe ze moeten aanbellen.
En wanneer je ze belt met een klacht willen ze deze niet aannemen en moet je een onvindbaar klachtenformulier invullen. Als ik dit bedrijf kan omzeilen, zal ik dat niet laten.

Gewenste oplossing

Dat ze telefonisch contact opnemen en uitleggen waarom ze zo dom zijn.
Geboden oplossing
De gebruikelijke oplossing: ohwat erg, we kijken er naar etc etc.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen