Klacht GLS : Toevoegingen bij huisnummers niet mogelijk en klantenservice niet bereikbaar

Klachtnummer
# 523055
Gebruiker
martijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GLS bezorgt structureel onze pakketjes bij onze buren (huisnummer 11) ipv bij ons (huisnr 11A). Het klantenservice keuzemenu eindigt onveranderlijk met het beindigen van het gesprek door GLS, maar ze vragen wel 1€ per mislukt telefoontje.

De oplossing

Ik wil graag dat GLS toevoegingen (a, b, ...) bij huisnummers gaat zetten zodat ze stoppen met het lastig vallen van mijn buren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen