Klacht GLS : Transport behandeling van een bestelling door GLS schandalig uitgevoerd.

Klachtnummer
# 444603
Gebruiker
Th.H. van Doorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn beoordelingen
article
BOSCH Elektrische heggenschaar AHS 55-16
Gekocht op 05.05.2020


Deverpakking van een bestelde elektrische heggenschaar van Hornbach.nl is in het vervoer door GLS schandalig slordig behandeld


De doos is rondom gerepareerd met tape van GLS, daar kun je toch niet mee aankomen als cadeau voor iemand.

De oplossing

Zorgen voor een nieuwe verpakking, ik durf het artikel, indien nodig, niet te retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen