Opgelost door GLS : Treurige bezorgservice
Details
Klacht
Beste,Blijkbaar had jullie bezorger vandaag geen 3 seconden tijd om ons even te woord te staan via onze deurbelcamera en vond hij het deksel van onze papierkliko te zwaar om op te tillen.
Bij gevolg heeft hij het pakket dus op de kliko gelegd in het zich van idereen die naast ons huis het gangpad neemt. Ik vermoed dat hierrdoor ons pakket verdwenen is.
We zijn ook al bij onze buren geweest en die hebben het niet weggenomen.
Het gaat hier over een pakket van €123.80 dus ik ga dit niet zo laten. Ik hoop dat jullie dit gaan oplossen op een betere manier dan die waarop jullie bezorger zijn pakketjes levert.
Indien nodig kan ik de beelden van onze deurbelcamera bezorgen zodat jullie de situatie kunnen inschatten.
Zendinginformatie
Pakketnummer:
00312007150665
Geadresseerde:
Sven Van Der Perren
Stern 30
4553CM PHILIPPINE
Mvg
Sven
Gewenste oplossing
Ik wil een compensatie van het geleden verlies- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.