Opgelost door GLS : Treurige bezorgservice

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 690785
Gebruiker
Sven_VDP
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste,
Blijkbaar had jullie bezorger vandaag geen 3 seconden tijd om ons even te woord te staan via onze deurbelcamera en vond hij het deksel van onze papierkliko te zwaar om op te tillen.
Bij gevolg heeft hij het pakket dus op de kliko gelegd in het zich van idereen die naast ons huis het gangpad neemt. Ik vermoed dat hierrdoor ons pakket verdwenen is.
We zijn ook al bij onze buren geweest en die hebben het niet weggenomen.
Het gaat hier over een pakket van €123.80 dus ik ga dit niet zo laten. Ik hoop dat jullie dit gaan oplossen op een betere manier dan die waarop jullie bezorger zijn pakketjes levert.
Indien nodig kan ik de beelden van onze deurbelcamera bezorgen zodat jullie de situatie kunnen inschatten.

Zendinginformatie
Pakketnummer:
00312007150665

Geadresseerde:
Sven Van Der Perren
Stern 30
4553CM PHILIPPINE

Mvg
Sven

Gewenste oplossing

Ik wil een compensatie van het geleden verlies
Geboden oplossing
Ook al is er volgende week misschien een oplossing. Ik vind het zonde dat het zo is moeten lopen. Er zaten spullen in de bestelling die ik dit weekend nodig had. De berzorger van GLS is langs geweest op 10/10 en heeft gevraagd om een document te ondertekenen dat het pakket niet ontvangen werd. Nog geen zicht op een oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    GLS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GLS ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen