Opgelost door GLS Parcel Service: het verdwenen pakket #2

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468430
Gebruiker
Mitchell
Datum
0 reacties

Details

De klacht

E-mail bericht pakket onderweg, pakket wordt dinsdag bezorgd..indien je niet aanwezig ben kun je via link bezorg tijd/datum veranderen tm maandag 23:59.
DIndag thuis gebleven = geen gls.
Track&tracé meld woensdag van 12:30 tm 15:00 = ik kom thuis 12:00 nieuw email "pakket bezorgd & getekend op 10:30 "
ik woon alleen..

De oplossing

Ik wens mijn pakket

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GLS Parcel Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mitchell
Datum
Uiteindelijke oplossing
Well...ik las wat klachten op klachtenkompas... Hier viel op dat mensen zeiden, bezorger liet parcel achter in tuin en plaatst zelf een handtekening. Parcel was gevonden onder een tegel in mijn voortuin... inhoud was mijn nieuwe mobiel Gelukkig onbeschadigd...toch...niet erg netjes GLS
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over GLS Parcel Service?