Klacht GMO Trading: Ik wil mijn account volledig verwijderd hebben.

Klachtnummer
# 354981
Gebruiker
Lizzy#638
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een account gemaakt en ben vanaf dat moment dagelijks gebeld door steeds weer een andere accountmanager die mij persoonlijk zou gaan helpen.
Gelukkig beheers ik de Engelse taal goed want het ging in zeer vlot Engels en zo konden ze mij dus niets om de tuin leiden. Na het laatste gesprek kreeg ik verkeerde kriebels en heb ik mijn € 1000,- teruggeboekt en dat ging na 2 dagen. Minus € 50,- voor de administratiekosten. Ook goed, ik was er vanaf. Maar nu zou ik mijn account helemaal willen verwijderen en dat lukt me niet zonder hulp van de gladde accountmanagers die nu in alle talen zwijgen. Een inactief account gaat geld kosten, ondanks dat de rekening leeg is.
Hoe ik mijn account helemaal kan verwijderen is mij niet bekend en ik ben benieuwd of iemand dit kan vertellen.

De oplossing

Ik wil dat mijn account volledig verwijderd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GMO Trading hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GMO Trading?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen