Klacht Go-sharing: App sluit automatisch af

Marjolein

App sluit wanneer ik mijn 06 nummer heb ingevoerd om in te loggen. Ik was al ingelogd en heb het al meerdere keren gebruikt maar nu werkt het opeens niet meer. Overigens toen de app nog ingelogd was, sloot hij telkens ook af als ik mijn credit card gegevens in probeerde te voeren.

Ik wil graag de app weer gebruiken

Go-sharing
    Beste​,

Bedankt voor je e-mail aan GO Sharing, mijn naam is Mercedes​ en ik ga mijn uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Allereerst vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met het gebruiken van onze App, dit heeft mogelijk te maken met een technisch mankement. Vaak geeft het opnieuw installeren van de App een gewenst resultaat, heeft u dit al eens geprobeerd?

Om erachter te komen hoe wij dit probleem met onze App kunnen oplossen, ontvang ik graag de volgende informatie over uw toestel:

Het merk van de telefoon + model;
    Jouw telefoonnummer;
    Provider;

Uiteraard gaan we zorgvuldig met uw gegevens om en met deze gegevens kunnen wij aan de slag zodat het probleem zo spoedig mogelijk kan worden verholpen.

Ik zie de gegevens graag tegemoet en wens u voor nu nog een prettige dag!

^Mercedes

Ook een klacht indienen over Go-sharing?