Klacht Go-sharing: Bedrijf stopt abrupt, saldo tegoed kwijt.
Details
Klacht
Reeds binnen 4 maanden stoppen zij alweer bij ons. Vanwege vandalisme zegt het bedrijf zelf. Ik heb dat gelezen in de krant en vervolgens krijg ik de melding in de app dat ze inderdaad niet meer actief zijn. Ik heb nog een tegoed bij hen open staan en heb dus gemaild wanneer ik dat dan terug krijg. Conclusie, ik krijg niets terug en kan fluiten naar mijn geld, dat staat in de voorwaarden word er gezegd. Maar zij stoppen op eigen initiatief….hoe kan het dan dat ik mijn tegoed (geld) kwijt ben. Ik wil gewoon mijn tegoed retour gestort hebben, want nergens in mijn omgeving kan ik zo’n ding nog “pakken”. Of ik moet eerst op een scooter (die ik dus niet heb) vele kilometers rijden voordat ik, dan op een go scooter verder kan rijden…Gewenste oplossing
Het resterende saldo van mijn tegoed retour storten. Immers ZIJ stoppen zelf, daar kan ik niets aan doen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.