Klacht Go-sharing: Bedrijf stopt abrupt, saldo tegoed kwijt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 628375
Gebruiker
Drieltje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reeds binnen 4 maanden stoppen zij alweer bij ons. Vanwege vandalisme zegt het bedrijf zelf. Ik heb dat gelezen in de krant en vervolgens krijg ik de melding in de app dat ze inderdaad niet meer actief zijn. Ik heb nog een tegoed bij hen open staan en heb dus gemaild wanneer ik dat dan terug krijg. Conclusie, ik krijg niets terug en kan fluiten naar mijn geld, dat staat in de voorwaarden word er gezegd. Maar zij stoppen op eigen initiatief….hoe kan het dan dat ik mijn tegoed (geld) kwijt ben. Ik wil gewoon mijn tegoed retour gestort hebben, want nergens in mijn omgeving kan ik zo’n ding nog “pakken”. Of ik moet eerst op een scooter (die ik dus niet heb) vele kilometers rijden voordat ik, dan op een go scooter verder kan rijden…

Gewenste oplossing

Het resterende saldo van mijn tegoed retour storten. Immers ZIJ stoppen zelf, daar kan ik niets aan doen.
Geboden oplossing
Geen reactie gekregen ook niet op mijn later verstuurde mails…
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Go-sharing?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen