Klacht Go-sharing: Bedrijfseigendom opruimen uit de wijk

RichardHam

En weer staan die krengen hier gewoon in de wijk gestald. Stal je bedrijfstroep op je eigen terrein.
2 locaties Ina Boudierbakkerdreef Hoofddorp. De ene staat gewoon op de stoep de andere houdt een van de schaarse parkeerplekken bezet. Het is ronduit schandalig dat een bedrijf zijn eigendommen rond laat slingeren. Het is een gotspe dat we deze verloedering van de woonomgeving/wijken laten gebeuren. Walgelijk!

ze moeten onmiddellijk hun troep opruimen/weghalen, anders doe ik het.

Go-sharing
    Beste R. Ham,

Bedankt voor uw melding.

Ik heb in het systeem de door u aangegeven straatnaam opgezocht, maar ik zie dat er inmiddels geen scooters meer staan. Hopelijk is het probleem nu opgelost voor u.

Indien u in de toekomst overlast ervaart van onze scooters, kan ik u adviseren om ons overlastformulier in te vullen op de website. Op die manier kunnen wij u namelijk direct helpen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Deveney
    Customer Advisor Benelux & Germany
    GO Sharing

RichardHam
Scooter wordt nu zelfs gewoon op het gras geplaatst van de dreef. Een fiets onbeheerd laten staan of auto idem dito wordt gezien als omgevingsvervuiling, maar dit mag wel onder het mom van ‘groen’. Wat een totaal idioterie dit.

Ook een klacht indienen over Go-sharing?