Klacht Go-sharing: Door fout parkeren komt de veiligheid in het geding.

RB

Fout parkeren door gebruikers, nalaten door de verhuurder om hier actiever tegen op te treden. En als een burger een klacht wil indienen, is het onmogelijk om dit te doen (geen telefoonnummer op de site, en het klachtenformulier lijkt ontmoedigend verstopt).

Niet alleen de verantwoordelijkheid van parkeren bij de eindgebruiker neerleggen. Als verhuurder moet het bedrijf hier ook actiever in optreden.

Bijlagen

RB
    Toch jammer dat Go-sharing zo laks is. Het uitblijven van reactie getuigt van overduidelijk van het niet nemen van enige verantwoordelijkheid over de publieke ruimte.
    Go-sharing
    Beste,

Bedankt voor je e-mail aan GO Sharing, mijn naam is Mercedes en ik ga mijn best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Allereerst bedankt voor het melden van de foutgeparkeerde e-scooter. Dit waarderen wij enorm!

Bent u al bekend met ons concept?

Wij hebben een free-floating systeem. Dit houdt in dat onze gebruikers binnen ons servicegebied de e-scooters kunnen gebruiken en parkeren. Het parkeren dient wel volgens een aantal voorschriften te zijn en dat vertellen wij tegen onze gebruikers.

Op het moment dat een gebruiker op een onjuiste wijze de e-scooter heeft achtergelaten zullen wij hem/of haar hierop aanspreken, bij een tweede waarschuwing een boete opleggen en als dat nog niet helpt dan blokkeren wij hem/haar uit ons systeem.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via NL: +31(0)85 902 2901 BE: +32 78 077 870 of door op deze e-mail te reageren.

^Mercedes

RB

Ook een klacht indienen over Go-sharing?