Klacht Go-sharing: Ik krijg ten onrechte een boete en een hoge rekening (225 Euro).
Details
Klacht
Mijn klacht is dat het bedrijf mij een boete in het vooruitzicht heeft gesteld van 75 Euro en een rekening van 224 Euro omdat ik mijn laatste rit niet beeindigd zou hebben en de scooter geparkeerd heb, buiten het toegestane gebied. Ik kon de scooter echte niet terugbrengen omdat hij niet meer wilde starten en dus kon ik de rit ook niet beeindigen. Omdat het de eerste keer was dat ik Go-sharing gebruikte, verkeerde ik in de veronderstelling dat mijn tegoed (10 Euro) dan gewoon op zou gaan en dat daarmee de kous af was. De scooter stond overigens maar 500 meter buiten het toegestande gebied.Gewenste oplossing
De boete en de rekening kwijtschelden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.