Klacht Go-sharing: Op m’n oprit geplaatst

Houtochopdoenormaal!58

Op m’n oprit geplaatst

Haal dat ding weg!!! Staat er al 2 dgn.

Go-sharing
    Beste,

Bedankt voor uw overlastmelding aan GO Sharing, mijn naam is ​ en ik ga mijn best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Fijn dat u de moeite heeft genomen om een registratie ter verbetering bij ons in te dienen. Wij gaan ons inspannen om de overlast zo spoedig mogelijk te verhelpen en om in het vervolg de overlast tot het minimale te beperken.

Zoals te zien in ons systeem, is de scooter inmiddels opgehaald door een van onze gebruikers. Wij zullen uiteraard in contact komen met de desbetreffende gebruiker die de scooter hier heeft achtergelaten en hierin verdere stappen ondernemen. Denk hierbij aan het beboeten van de gebruiker of het account blokkeren.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een fijne dag! Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via NL: +31(0)85 902 2901 BE: +32 78 077 870  of door op deze e-mail te reageren.

Ook een klacht indienen over Go-sharing?