Klacht Go-sharing: OPLICHTING

Klachtnummer
# 535749
Gebruiker
TatiyanaJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OPLICHTING!!!

In september 2020 ben ik met mijn vriend een dagje weggeweest en heb daar een go share scooter gebruikt. We hebben alles volgens de aanwijzingen gedaan, alles hebben we van tevoren gelezen, geparkeerd in de groene zone op de app en een foto gemaakt. Een half jaar later, eind maart, kreeg ik opeens een boete van ongeveer 300 euro... Nou als student houd je je hart vast van de stress. Na een hele week van de kast naar de muur geslingerd worden zou ik uiteindelijk 1 boete betalen en dit heb ik binnen het termijn betaald. Een maand later, begin mei, heb ik nogmaals een boete omdat ik de andere 2 boetes niet betaald heb en de boete die ik betaald heb was te weinig??!! Dit is PURE OPLICHTING!!!
Ze hebben waarschijnlijk te weinig klanten door corona en moeten het ergens vandaan halen....

De oplossing

Boete sanctioneren en uitleg waarom dit gebeurt is

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Go-sharing?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen