Klacht Go-sharing: Schade door een GO Scooter? Los het zelf maar op!

Joost013

Go Sharing heeft schade gereden aan mijn auto en is tot op heden (4 maanden later) niet vergoed en tevens reactie gekregen dat de schade niet aan hen ligt. Dus ik mijn schade zelf mag oplossen en vergoeden. De klantenservice is ronduit asociaal en alles behalve behulpzaam.

Even ter info mijn auto stond geparkeerd en stond een Go Sharing scooter tegenaan geparkeerd.

Schade vergoed krijgen via de normale weg!

Joost013
    Telefonisch contact gehad met GO Sharing, willen op geen enkele manier de schade oplossen. Telefonisch contact gehad met hun verzekeraar, zou teruggebeld worden, tot op heden 0 reacties.

Kortom... heb je schade door een GO Sharing scootertje... verwacht dan een traject van maanden lang bellen en mailen zonder enig resultaat.
    Joost013
    Go Sharing geeft niets om mensen die schade oplopen door gebruikers van hun scootertjes helaas...
    Go-sharing
    Beste Joost,

Wat vervelend om te horen en onze oprechte voor deze verlate reactie!

Onze onafhankelijke schade expert heeft vastgesteld dat deze schade niet door een van onze scooters is veroorzaakt.
    Helaas kunnen wij u hier dan ook niet in verder helpen.

Wij wensen u nog een prettige dag! 😊

Joost013
Niet veroorzaakt door 1 van jullie scooters?! Deze scooter stond letterlijk tegen mijn auto geparkeerd inclusief kras/lakschade. Wat een arrogante houding hebben jullie toch als bedrijf. Ik heb geen schade expert gezien! Ik zou teruggebeld worden al maanden lang, tot op heden nog geen bericht ontvangen van jullie. Totale schande!

Ook een klacht indienen over Go-sharing?