Klacht Go-sharing: Slechte verdeling van scooters

laura.daphne

Ik woon in Empel en vind het redelijk absurd dat hier amper scooter neergezet worden. Het is nou juist handig om over zo’n lange afstand naar het centrum een scooter te kunnen pakken maar die optie heb ik nauwelijks. De meeste scooters zijn in de buurt van het centrum maar denk ook even aan de mensen die hem willen pakken omdat ze niet een half uur op de fiets willen zitten.

Ik wil graag dat de scooters binnen Den Bosch wat beter verdeeld worden. Niet meer 20 scooter in de maaspoort en 1 in Empel. Er wonen hier meer mensen die er gebruik van willen maken

Go-sharing
    Beste,

We zullen de melding zeker doorgeven aan onze regiomanager! Het lastige alleen wel is natuurlijk dat wij wel scooters daar neer kunnen zetten, maar als gebruikers ze dan meenemen naar een andere locatie en niet terugrijden op de scooters, behouden we hetzelfde probleem. U bent natuurlijk altijd welkom om de scooter vanuit het centrum te huren naar Empel.

Indien u graag verder contact heeft, kunt u altijd naar de klantenservice bellen of mailen :)
    info@go-sharing.nl & 085 90 22 901

laura.daphne
Ik snap dat jullie geen controle hebben over wat de gebruikers er overdag mee doen, maar zet dan niet maar 2 scooters in empel. En zie dat jullie intussen ook de groene zone in empel verkleint hebben. Nu heb ik er helemaal niks meer aan!

Ook een klacht indienen over Go-sharing?