Klacht Go-Tan: zachte nootjes

Klachtnummer
# 177229
Gebruiker
rose
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb rempejek gekocht en de nootjes waren niet knapperig. Ik heb zoals op de verpakking staat mijn klacht naar het antwoordnummer van Go-Tan gestuurd. Helaas geen reactie. Ik heb tevens een bericht naar de emailadressen op de site van Go-Tan gestuurd, maar die werken niet. Consumententevredenheid en bereikbaarheid is bij dit familiebedrijf blijkbaar geen prioriteit.

De oplossing

een vers zakje zou wel fijn zijn!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Go-Tan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Go-Tan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen