Klacht Goatshop.nl: Producten synchroniseren niet.

sad Niet opgelost
Zorgspecialist

ik heb 2 sporthorloge gekocht welke niet synchroniseren en steeds uitvallen. Heb contact opgenomen om terug te sturen, maar kreeg reactie dat termijn om terug te sturen verlopen was.
Ondertussen 2e horloge geprobeerd en die moet ik elke dag opladen. Blijkbaar is het geen goed product. Ik krijg geen nieuw product en ook geen geld terug.

Of geld terug.
Of keuze uit ander product.

Goatshop.nl
    Beste Mandy,

Dank voor uw bericht. Wij hebben 3 maanden na levering van u een e-mail ontvangen waarin staat dat u de producten wilt retourneren. Hierin staat vermeld dat u de producten niet meer nodig heeft. Echter kunt u alleen een retourzending versturen binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Voor ondeugdelijke activity trackers hanteren wij een garantietermijn van 6 maanden. Graag ontvangen wij van u een e-mail met een foto van de instellingen. U kunt ons bereiken via info@goatshop.nl

Alvast bedankt voor de medewerking.

Team Goat Shop

Zorgspecialist
Ik heb meerdere keren gereageerd op de eerder verstuurde mails en geen reactie ontvangen. Een foto sturen van het product lost niets op. Reageren op e-mails of de mogelijkheid tot telefonisch contact is zoals het behoord. Ter correctie: na een maand was eral contact opgenomen.

Ook een klacht indienen over Goatshop.nl?