Klacht Godaddy: Telefoon kosten zonder dat van tevoren weten

# 190487
sadegh

Ik maak dit klagen als gevolg van de recente problemen met GoDaddy klantenservice met telefoonnummer van 085 888 3143 in Nederland. Ik woon in Nederland. op 2016/10/10 en 2016/11/10 uit Nederland ik de klantenservice om me te helpen voor het kopen van een product hebben gebeld en agent kon me niet goed te helpen en telefonisch gesprek duurde ongeveer 1 uur om het product te kopen. Enkele dagen later heb ik besefte dat ik in rekening zijn gebracht € 27,03 extra alleen voor het telefoongesprek. Toen ik belde de klantenservice, het automatisch antwoordapparaat of de agent heeft me niet verteld dat ik in rekening gebracht voor deze oproep en het is niet gratis gesprek.
Ik heb twee e-mails versturen naar Head Quarter (HQ@godaddy.nl) en Nederland kantoor en geen reactie at all. Ik ben echt boos, omdat ik betaald voor het product dat nog steeds niet werkt, extra betaalde ik voor nutteloze telefoongesprekken (€ 27,03) en ik verspilde bijna een week van mijn tijd met vol stress.

Ik wil het hoogste niveau van ontevredenheid te uiten. Om dit probleem op te lossen in ieder geval wil ik volledige terugbetaling van mijn telefoonkosten te krijgen.

Wij vinden dat Godaddy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Godaddy?