Klacht Godaddy: Telefoon kosten zonder dat van tevoren weten

Klachtnummer
# 190487
Gebruiker
sadegh
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik maak dit klagen als gevolg van de recente problemen met GoDaddy klantenservice met telefoonnummer van 085 888 3143 in Nederland. Ik woon in Nederland. op 2016/10/10 en 2016/11/10 uit Nederland ik de klantenservice om me te helpen voor het kopen van een product hebben gebeld en agent kon me niet goed te helpen en telefonisch gesprek duurde ongeveer 1 uur om het product te kopen. Enkele dagen later heb ik besefte dat ik in rekening zijn gebracht € 27,03 extra alleen voor het telefoongesprek. Toen ik belde de klantenservice, het automatisch antwoordapparaat of de agent heeft me niet verteld dat ik in rekening gebracht voor deze oproep en het is niet gratis gesprek.
Ik heb twee e-mails versturen naar Head Quarter (HQ@godaddy.nl) en Nederland kantoor en geen reactie at all. Ik ben echt boos, omdat ik betaald voor het product dat nog steeds niet werkt, extra betaalde ik voor nutteloze telefoongesprekken (€ 27,03) en ik verspilde bijna een week van mijn tijd met vol stress.

Gewenste oplossing

Ik wil het hoogste niveau van ontevredenheid te uiten. Om dit probleem op te lossen in ieder geval wil ik volledige terugbetaling van mijn telefoonkosten te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Godaddy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Godaddy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen