Klacht Goedekoopwinkel.nl: geen levering, geen terugbetaling en nauwelijks communiv°catie

Klachtnummer
# 83585
Gebruiker
Rijnen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 11 augustus 10 led-lampen bested en betaald (66,90)Op 29 sep.
gemaild waar levering bleef; op 1 oktober voorstel gedaan voor
alternatieve levering die volgens hun website in voorraad zou zijn. op
2okt. antwoord van GKW International dat levering wegens drukte en
vakantie ???? enigszins vertraagd was. op 23 okt. gevraagd wanneer
levering dan wel : geen antwoord. op 23 okt. nogmaals een mail gestuurd
: geen antwoord.op 5 November opnieuw mail gestuurd en aangegeven
dat als voor 11 November niet geleverd zou zijn, ik aangifte van oplichting
zou doen, tenzij het overgemaakte geld op mijn rekening zou zijn
teruggestort. Weer geen reactive.Vandaag gecontroleerd of geld is
teruggestort : Nee

De oplossing

terugbetaling van het op 11 augustus 2014 betaald bedrag van € 66,90

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goedekoopwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties