Klacht Goedemorgenontbijtservice.nl: respectloos behandeld

# 198345
Hennie

Volgens afspraak zou het bedrijf op 25-11 2016 een verjaardagsontbijt afleveren tussen 9.00 en 9.30 volgen telefonische afspraak, dit is per mail bevestigt dat het geleverd word om 9 uur. Het ontbijt is geleverd om 7,50 wat niet volgens afspraak is, mijn vrouw werd om 7.50 wakker gebeld en door paniek heeft mijn vrouw de deur open gemaakt. En trillend het pakket aan genomen de man wou nog thee in gieten maar door de spanning viel het ontbijt op de grond, ik heb het bedrijf om half negen gebeld met de mededing dat het niet juist was om zo vroeg te komen hier werd op een zeer onbeschofte manier gereageerd met de woorden dat wij ons niet zo moeten aanstellen en meneer vond het allemaal onzin en overdreven, dat mijn vrouw geschrokken was van de bel zo vroeg om 7,50. Hij zij dat het pakket in goede orde is afgeleverd en hier verder geen discussie is.

Dat de heer Cees van der Horst (directeur) zijn excuus aanbied naar mijn vrouw.

Goedemorgenontbijtservice.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goedemorgenontbijtservice.nl?