Klacht Goedemorgenontbijtservice.nl: respectloos behandeld

Klachtnummer
# 198345
Gebruiker
Hennie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Volgens afspraak zou het bedrijf op 25-11 2016 een verjaardagsontbijt afleveren tussen 9.00 en 9.30 volgen telefonische afspraak, dit is per mail bevestigt dat het geleverd word om 9 uur. Het ontbijt is geleverd om 7,50 wat niet volgens afspraak is, mijn vrouw werd om 7.50 wakker gebeld en door paniek heeft mijn vrouw de deur open gemaakt. En trillend het pakket aan genomen de man wou nog thee in gieten maar door de spanning viel het ontbijt op de grond, ik heb het bedrijf om half negen gebeld met de mededing dat het niet juist was om zo vroeg te komen hier werd op een zeer onbeschofte manier gereageerd met de woorden dat wij ons niet zo moeten aanstellen en meneer vond het allemaal onzin en overdreven, dat mijn vrouw geschrokken was van de bel zo vroeg om 7,50. Hij zij dat het pakket in goede orde is afgeleverd en hier verder geen discussie is.

Gewenste oplossing

Dat de heer Cees van der Horst (directeur) zijn excuus aanbied naar mijn vrouw.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Goedemorgenontbijtservice.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goedemorgenontbijtservice.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen