Klacht Goedhuys Verf: Verf besteld en betaald, maar niet geleverd

Klachtnummer
# 106858
Gebruiker
Corne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,

Op 9 april hebben we een bestelling geplaatst. Het gaat om Goedhuys verf (transparante greywash beits). Deze hebben we meteen betaald en het betalingskenmerk erbij vermeld. Het zou binnen 3 tot 5 werkdagen worden geleverd. Het is nu 21 april en we hebben nog steeds niets ontvangen. Ook kunnen we jullie niet bereiken via het telefoonnummer dat op de site wordt weergeven. Daarnaast hebben we ook via de site naar jullie gemaild, waarop we ook nog geen reactie hebben gehad.


De oplossing

We willen dit product binnen een week geleverd krijgen en anders willen we het geld teruggestort hebben op onze rekening. We hebben bovendien ook eens een hoog bedrag betaald voor de verzendkosten.


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Goedhuys Verf is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goedhuys Verf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen