Klacht Goedhuysverf.nl: Ik heb besteld, betaald maar na bijna twee maanden nog niets geleverd gekregen.

Anoniem

Beste, op 10 Juni 2012 heb ik via internet bij Goedhuysverf twee potten van 2,5 whitewash steigerbeits voor Euro 52,61 besteld. Dit heb ik direct betaald met Ideal. Daar heb ik uiteraard ook en afboeking van staan op mijn afschriften.
Op 17 juli heb ik gemaild om te vragen wanneer geleverd werd.
Op 18 juli kwam een mail dat de zending onderweg was.
Op 7 augustus heb ik gebeld, en mijn gegevens en kopie van de betaling per mail gestuurd.
Dit was het antwoord:
Geachte Heer / Mevrouw,
Dit is een vreemde fout geweest ! Op onze ING ideal rekening is wel het geld binnengekomen, echter in onze administratie van de webwinkel is dit helemaal niet terug te vinden. Momenteen zijn wij gesloten tot maandag ivm bouwvak dus leveren wordt deze week onmogelijk, ik kan nog wel even vragen of in heerhugowaard nog twee keer steigerhoutbeits staat, dan kan ik deze naar u versturen.
GoedHuys team

Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. 27 Augustus heb ik weer gemaild, telefonisch kreeg ik geen contact. Hier heb ik nog geen antwoord op.
Ik koop zeer veel via internet, dit heb ik nog niet meegemaakt. Mijn steigerhouten meubelen staan nu al bijna twee maanden buiten in weer en wind, onbeschermd…
Ik wil mijn geld terug...

Ik wil het geld terug gestort krijgen op mijn rekening

Wij vinden dat Goedhuysverf.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goedhuysverf.nl?