Klacht Goedideereizen.nl: Niet correct afhandelen annulering

Bert B

In januari jl. heeft mijn moeder een riviercruise geboekt bij dit bedrijf met vertrek op 12-8 jl. In de week hiervoor is zij gevallen waardoor zij niet mee kon met de reis. Zij had de reis samen met vrienden geboekt waarbij één van hen de hoofdboeker is. Zij had samen met een vriendin een 2-persoons hut geboekt. Mijn moeder heeft een annuleringsverzekering. De annulering liep vanaf het begin stroef. Zij was niet de hoofdboeker, die was met vakantie. Goed idee wilde alleen een annulering van haar accepteren. Na enig aandringen werd er dan toch een annuleringsnota ontvangen en ingediend bij de verzekering (ING) en het bedrag werd zeer snel ontvangen. De reisgenoot werd nu echter in een éénpersoons hut geplaatst en de bijkomende kosten worden nu op mijn moeder verhaald . Ik vind dit onacceptabel. Zij hadden dit op de annuleringsnota moeten zetten voor de verzekering. Goed idee snapt dit niet of willen dit niet snappen. Ik verwacht een schadeloosstelling van Goed Idee.

Schadeloosstelling voor de door haar betaalde reissom minus de uitkering van annuleringsverzekering.

Wij vinden dat Goedideereizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!