Klacht Goedkooppakket: Goed(kooppakket) in mensen aan het lijntje houden.

Klachtnummer
# 643955
Gebruiker
Remy H
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedkooppakket.nl belooft restitutie van gemaakte verzendkosten en houdt me vervolgens weken aan het lijntje, zonder het geld terug te betalen.

- Het geld zou als verzendtegoed in mijn account worden gestort

- Ik heb nooit een account aangemaakt bij Goedkooppakket.nl

- Hier kreeg ik geen reactie op, dus gevraagd om een resetlink van het wachtwoord, zodat ik kon inloggen op mijn veronderstelde account

- Men zei de resetlink te hebben gestuurd, maar deze heb ik nooit ontvangen

- Daarna zou men het geld overmaken op mijn bankrekeningnummer

- Geld nooit ontvangen op m'n bankrekeningnummer


Conclusie: Goedkooppakket.nl lost problemen niet op en houdt mensen aan het lijntje door ze aanhoudend voor te liegen.

Gewenste oplossing

Ik ben weken voorgelogen met allerlei smoesjes door 'Chris' van de klantenservice, dus ik heb er nul vertrouwen in dat ik mijn geld terugkrijg.

Dit bericht is met name bedoeld om andere klanten te waarschuwen niet in zee te gaan met Goedkooppakket.nl, of hun andere franchises Goedkooppakket.be , Colispacher.be , Envoyercolis.fr en SendDirect.com

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goedkooppakket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen