Klacht Goedkoopste speelgoedwinkel: bestelling betaald niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 18214
Gebruiker
M.H.J. Janssen
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 9 nov lego speelgoed besteld en via ideal betaald (bevestiging van de bank heb ik ontvangen)
6 mailjes verstuurd en slechts een reactie ontvangen (na dreiging consumentenbond). Hierop is een reactie ontvangen waarbij ik binnen 24 uur een antwoord zou ontvangen (geen antwoord ontvangen).
28 keer gepoogd te bellen en slecht 3 keer kontact gehad. Steeds wordt er een bandje gedraaid met gewenste beltijden. Ook tijdens de gewenste beltijden. Bij de eerste keer telefonisch contact kreeg ik verbinding met een dame, die net aangesteld was en de zaak zou uitzoeken. De tweede keer is mijn order op de computer gezocht en kwam men tot de ondeking, dat er iets mis was gegaan met ideal betaling. Tijdens dit gesprek heb ik de levering gecanceld en direct via de email dit bevestigd met copieen van de ideal bevestiging van mijn bank plus het verzoek het geld zo snel mogelijk terug te storten. 10 dec heb ik voor het laatst telefonisch contact gehad. Hierin hebben ze mijn gegevens opnieuw opgeschreven en belooft het geld zo snel mogelijk over te maken. Helaas heb ik tot nu niks ontvangen. Dit bedrijf beantwoordt geen email en telefoon ondanks de beloofde "goede klanten service" op de site.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk terug betaling van het betaalde bedrag Euro 42,79
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Goedkoopste speelgoedwinkel
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,Volgens onze gegevens hebben wij u reeds terugbetaald wilt u dit controleren en uw reactie geven?
  2. Auteur
    M.H.J. Janssen
    Datum
    Na eindeloze pogingen dit bedrijf te bereiken heb ik eindelijk contact gehad en is de bestelling geanuleerd en het geld terug gestort. Eind goed al goed.
  3. Auteur
    Goedkoopste speelgoedwinkel
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,wilt u aangeven dat de klacht is opgelost.
    nogmaals mijn excuus!
  4. Auteur
    M.H.J. Janssen
    Datum
    Helaas heeft het onnodig lang geduurd voordat er een goede oplossing kwam.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Goedkoopste speelgoedwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen