Klacht Goedkoopste speelgoedwinkel: bestelling betaald niet ontvangen
Details
Klacht
Op 9 nov lego speelgoed besteld en via ideal betaald (bevestiging van de bank heb ik ontvangen)6 mailjes verstuurd en slechts een reactie ontvangen (na dreiging consumentenbond). Hierop is een reactie ontvangen waarbij ik binnen 24 uur een antwoord zou ontvangen (geen antwoord ontvangen).
28 keer gepoogd te bellen en slecht 3 keer kontact gehad. Steeds wordt er een bandje gedraaid met gewenste beltijden. Ook tijdens de gewenste beltijden. Bij de eerste keer telefonisch contact kreeg ik verbinding met een dame, die net aangesteld was en de zaak zou uitzoeken. De tweede keer is mijn order op de computer gezocht en kwam men tot de ondeking, dat er iets mis was gegaan met ideal betaling. Tijdens dit gesprek heb ik de levering gecanceld en direct via de email dit bevestigd met copieen van de ideal bevestiging van mijn bank plus het verzoek het geld zo snel mogelijk terug te storten. 10 dec heb ik voor het laatst telefonisch contact gehad. Hierin hebben ze mijn gegevens opnieuw opgeschreven en belooft het geld zo snel mogelijk over te maken. Helaas heb ik tot nu niks ontvangen. Dit bedrijf beantwoordt geen email en telefoon ondanks de beloofde "goede klanten service" op de site.
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk terug betaling van het betaalde bedrag Euro 42,79- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.