Klacht Goedkoopste speelgoedwinkel: n

Klachtnummer
# 17817
Gebruiker
hklfjensen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 12-12-2012 een jumbospel besteld en betaald via de Rabobank heb een bericht gekregen dat het via DHL verstuurd zal worden.Leverancier diverse malen geprobeerd te bereiken maar het genoemde telefoonnummer is buiten gebruik.Dus niet bestaand. Op mail wordt niet gereageerd .Mogelijk hebben we hier te maken met een oplichter?????????

Gewenste oplossing

Restitueren van betaalde.

2 reacties

  1. Auteur
    Goedkoopste speelgoedwinkel
    Datum
    Geachte heer mevrouw,is uw klacht al opgelost?
    graag ontvang ik van u uw factuur nummer en een kopie van de opestaande factuur,met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    hklfjensen
    Datum
    tot op heden is mijn klacht van het niet leveren enrestitutie van mijn betaalde nota niet gehonoreerd

Ook een klacht indienen over Goedkoopste speelgoedwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen