Klacht Goedkoopste speelgoedwinkel: Niets ontvangen en leugens over levering

Klachtnummer
# 163275
Gebruiker
Ingrid
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 29 maart een bestelling gedaan, een dag later de bevestiging. Alles op voorraad, levertijd 3-5 werkdagen ...1 april gebeld wanneer levering. Heer zei aan de telefoon maandag verstuurd en dinsdag levering. Niets! Donderdag 7 april gebeld. Heer zou de bestelling opzoeken en gelijk terug bellen. Niets meer gehoord. Antwoordapparaat erop gegooid door eigenaar. Heden 8 april email gestuurd. Het duurt te lang, informatie klopt niet, levering komt niet, belt niet,ik had het pakket vandaag nodig voor verjaardagskado!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug. Ik verwacht niet meer dat de eigenaar het nu opeens het opstuurt. Kan het niet meer gebruiken door te late levering. Sowieso is het niet geleverd !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Goedkoopste speelgoedwinkel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Ik ben op gemeld door bedrijf op 9 april en heb het bedrag terug ontvangen

Ook een klacht indienen over Goedkoopste speelgoedwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen