Klacht Goedkoopste speelgoedwinkel: via website besteld en betaald, maar er wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 17473
Gebruiker
MvdSanden
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte meneer Le Poole,

Op 29 november via de website een produkt besteld en via IDeal betaald. Tot op heden (15-12) geen levering.

Op 4-12 mail gestuurd. Tussentijds heb ik diverse keren tevergeefs telefonisch contact met bedrijf proberen op te nemen, maar het op de website aangeven nummer werd niet beantwoord.

Via de website en via Facebook (Hans Le Poole) heb ik verzocht om op korte termijn tot levering van mijn bestelde en reeds betaalde produkt over te gaan.

Tot op heden heb ik het bestelde produkt nog niet ontvangen en is er geen enkele reactie gegeven.

Ik wil u erop wijzen dat u wettelijk verplicht bent om voor 29-12-2012 tot levering van het bestelde produkt over te gaan. De wettelijke levertermijn is gesteld op 30 dagen na koop (Wet koop op afstand). Indien u geen gehoor hier aan geeft, wordt de koopovereenkomst automatisch ontbonden en bent u verplicht het reeds betaalde bedrag terug te storten.

Vandaag (15-12) nogmaals email gestuurd:

Indien u voor 29-12-2012 het bestelde produkt niet hebt geleverd of het betaalde bedrag hebt terug gestort, zie ik mij genoodzaakt om aangifte van oplichting te doen!

Gewenste oplossing

op korte termijn leveren en anders geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Goedkoopste speelgoedwinkel
    Datum
    Geachte mevrouw vans de Sanden,Volgens onze gegevens hebben wij u terug betaald wilt u dit controleren?met vriendelijke groet

Ook een klacht indienen over Goedkoopste speelgoedwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen