Klacht GoedkoopsteAntivirus.nl: dubbele bestelling

sterretje

Geachte heer /mevrouw

Afgelopen maandag heb ik bij de goedkoopste antivirus een licentie van Northon besteld. Bij de afhandeling met de bank kreeg ik een foutmelding, waarna ik het opnieuw heb geprobeerd. Het bleek echter dat de bestelling toch was doorgekomen. Het gevolg hiervan was dat ik een dubbele licentie heb gekregen en dus ook dubbel betaald heb. Dit heb ik maandag direct aan hen doorgegeven maar woensdag had ik nog geen reactie gekregen. Via telefonisch contact kreeg ik het verzoek dit te melden aan support@partnershopper.nl Daar kreeg ik de volgende reactie:
Beste Wil,
Er bestaat geen retourrecht op digitale leveringen.
Ik verzoek u de niet gebruikte code te bewaren voor volgend jaar om hiermee uw licentie te verlengen.
Excuses voor het ongemak, hoe graag wij dit voor zouden willen oplossen is het niet mogelijk de licentie die eenmaal op uw naam geregistreerd staat terug te nemen.

Ik vraag me af of dit zomaar kan.

Ik wil graag dat een bestelling ongedaan wordt gemaakt en dat ik hiervoor mijn geld terug krijg.

Wij vinden dat GoedkoopsteAntivirus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GoedkoopsteAntivirus.nl?