Klacht Goedkopeclutches.nl: Clutch gekocht - gratis retourneren echter geen reactie op retourverzoek

Klachtnummer
# 188870
Gebruiker
KarinBlacow
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een Clutch gekocht van deze website en ook prima snel ontvangen. Helaas was het product niet wat ik ervan verwachte en wilde ik het retourneren. Op de website werd aangegeven gratis retourneren (anders had ik het niet besteld) echter zat er geen retourformulier bij dus via reply email gevraagd voor retourprocedure. Hier geen antwoord op gehad dus nogmaals gemaild, wederom weer geantwoord.
Vandaag nog maar eens naar de website om te kijken of ik een telefoonnummer kan vinden en nu is de website off line en ook geen fecebook pagina meer te vinden.
Deze website verkocht ook clutches via Bol.com echter had ik het direct gekocht.

Nu zie ik dat de orderbevestiging en de factuur van email adres kikivanzantvoort@hotmail.com komen waar we wellicht iets mee kunnen doen.

Al was de tas maar €20 (sale), met aangeven gratis retourneren wil ik het retourneren en mijn geld terug.

De oplossing

Tas retour en mijn geld (€20) terug.

V(ia Ideal betaald)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goedkopeclutches.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goedkopeclutches.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen