Klacht Goedkopeconverse.nl: Bedrieglijke praktijken

Quinten

Ik bestelde schoenen van Converse via deze site.
Vervolgens werden deze na acht dagen geleverd aan de deur. Vooraleer ik het pakket kreeg, moest ik eerst 37,93 euro betalen voor invoertaksen. Blijkbaar kwamen de schoenen helemaal uit Hongkong. Het bedrijf had mij hier niet van verwittigd.
Vervolgens heb ik gemaild met ene Cindy en het geld terug gevraagd. Zij beloofde mij uiteindelijk om 20% terug te betalen. Ondertussen is er meer dan een maand verstreken en heb ik nog steeds niks gekregen van Cindy. Ondanks meerdere mails waarin ik heb aangedrongen. In haar laatste mail verkondigde zij dat het geld onderweg was. Maar dat is niet waar. Na 10 dagen heb ik nog steeds niets ontvangen.
Cindy spreekt mij steeds aan met "Dear Friend", en dit vind ik ondertussen bijzonder ergerlijk.
De schoenen blijken ook niet in leder maar kunstleder.
In ieder geval kan ik deze website NIET aanbevelen. Koop geen schoenen via www.goedkopeconverse.nl! Bedrog!

De beloofde 20 % moet terugbetaald worden.
Er moet verplicht vermeld worden dat zij zoveel verzendkosten vragen. Dit is bijzonder misleidend. Ik wil niet dat andere mensen hetzelfde overkomt.

Wij vinden dat Goedkopeconverse.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goedkopeconverse.nl?