Opgelost door Goedkopehypotheek.nl: Advieskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 127163
Gebruiker
HMB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fout financieringsvoorstel gehad. Offerte getekend op basis van een lage boeterente die uiteindelijk 7,5x hoger was. Dus direct alles afgezegd. Direct na ondertekening offerte factuur gehad. Nooit een kopie offerte gehad. Adviseur en bedrijf ingelicht dat de factuur niet betaald ging worden vanwege fout voorstel. Brief naar ING om af te zien van de hypotheek. Niemand reageerde. In mei brief van ING om annuleringskosten te betalen. Doorgestuurd naar GK.hyp. Werd in behandeling genomen. In augustus weer een brief van ING. Na weer een mail aan GK Hyp. werd er geantwoord dat ING was benaderd en dat we toch moesten betalen en ook de rekening aan hun. Maar een paar dagen later brief van ING om niets te betalen. Het was niet terecht vanwege de hoge boeterente. GK hyp. gebeld. Begrepen er niets van. Wij hebben weer correspondentie (voor de zoveelste keer) gestuurd met bewijs van adviseur om niet te betalen. Was geen bewijs en mail gehad met dreiging van deurwaarder.

De oplossing

De factuur van EDR Works moet gecrediteerd worden. Voordat offerte getekend was werd er altijd gereageerd door adviseur. Daarna zag of hoorde je hem niet meer. Na diverse verzoeken via telefoon aan zowel adviseur als Goedkopehypotheek.nl werd er nauwelijks nog gereageerd op ons verzoek om over te gaan tot creditering. 1x schreef hij dat hij het zou oppakken. Toen ook nog eens de ellende gehad met ING wat positief is afgelopen voor ons. Maar dit had Goedkopehypotheek ook moeten oplossen, omdat wij nooit een kopie van de offerte hebben gehad en dus niet konden weten dat er annuleringskosten in rekening gebracht zou worden. Ook hier hebben ze verzaakt.
Dus als je goed nagaat zouden wij een totaal bedrag van 3000 euro kwijt zijn aan een volkomen foute offerte. 1500 voor advies en 1500 voor annuleringskosten.

1 reactie

  1. Auteur
    HMB
    Datum
    Doordat er niet gereageerd is door Goedkopehypotheek.nl, ga ik ervan uit dat mijn klacht terecht was en dat de aanmaningen uitblijven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HMB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Goedkopehypotheek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen