Klacht Goedkopehypotheek.nl: geen contact te krijgen en maar aanmaningen
Details
De klacht
Onze hypotheek is berekend op het afbetalen in termijnen aan goedkope hypotheek.nl. Daar waar onze adviseur dit niet goed heeft aangegeven zitten wij nou met de problemen. En denk je dat je fatsoenlijk contact krijgt nee hoor. Adviseur reageert nergens op. Klantenservice zegt ja zonder adviseur kunnen wij niks. En de aanmaningen komen maar binnen om de factuur te betalen. Gaat gewoon nergens over. Afspraken zijn gemaakt maar Doordat de medewerker het verkeerd in systeem zet of iets dergelijks zijn wij nu de dupe. En de rekening wordt maar duurder. Tevens is het contact sowieso nooit goed geweest. Nooit goed bereikbaar. Overal achteraan lopen. Zeggen dat iets geregeld wordt en dat je er uiteindelijk nog zelf achteraan moet gaan. Hypotheek is uiteonderlijk rond maar daar is ook alles mee gezegd .De oplossing
Wij wensen graag een oplossing voor ons probleem. In de zin van misschien wel een kostenverlaging. Maar op zijn minst dat het gewoon echt geregeld wordt dat wij in delen de factuur kunnen betalen. Anders moeten er andere stappen worden ondernomenmDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.