Klacht Goedkopehypotheek.nl: Goedkopehypotheek.nl: dure factuur: 2750 euro:: maar geen hypotheek en geen inspanning geleverd!

Tonger

Precies dezelfde klachten als Seuntjens: lang aan het lijntje houden, maar geen informatie over wat ze doen, is ook moeilijk want ze doen m.i. niets. Op 15 januari 2016 wurgcontract getekend en op 21 januari al factuur, maar op 20 april 2016 nog niets gehoord over hypotheekverstrekking. Heb zelf bij beloofde geldschieter moeten informeren naar de stand van zaken en hoorde toen dat het niet doorging. Ook hun hypotheekadviseur Danny van Veenendaal uit Weert is een regelrechte ramp: alleen contract versieren en een keer documenten ophalen, daarna nooit meer gezien of gehoord, op geen enkel telefoontje of voice mail reageert hij.

geld terug, dus 2750 euro terug, anders rechtbank.

Tonger
    Goekopehypotheek.nl heeft 1 keer gemaild dat ik een reactie van hun zou ontvangen, maar tot op heden is dat niet gebeurd, zoals te verwachten was gezien hun handelwijze bij mij en anderen. Ik vind het een stel witte boorden criminelen.

Tonger

Ook een klacht indienen over Goedkopehypotheek.nl?